niedziela, 16 grudnia 2012

Niedzielny kadr


Takie ptaszki! ;-)

15 komentarzy:

  1. kolorowe! papużki kociskie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, .. i hope they come down someday.. :))

    xx Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kwiatki, mamy marzec! pogoda tym kotom zawróciła w głowie

    OdpowiedzUsuń
  4. niedzielny kadr - oczekuję go zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bardzo oryginalne był powiedziała! :) tylko czy ine zesżły z tego drzewka?
    mam nadzieję, że tak:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty zeszły z drzewa, teraz śpią mi na kolanach :-)

      Usuń
  6. o jasny gwint! jakie ciekawe te ptaszki =)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielono jak na wiosnę a koty szalją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak. Moje też by tak pewnie chciały ale niestety nie wychodzą na dwór bo zbyt ruchliwa droga przy domu i o nieszczęście nietrudno.

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie i ja przegapiłam to zdjęcie! pierwszy raz widzę...bomba:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...